NL-Klantenservice is er voor u als u direct contact wil met de klantenservice van een bedrijf, zoals KPN. NL-Klantenservice is een informatieservice die u direct kan helpen aan de juiste informatie over ieder Nederlands bedrijf, organisatie of instantie. Bel met NL-Klantenservice en u wordt direct doorverbonden met de klantenservice van het bedrijf. Zo kunt u direct telefonische met een medewerker spreken, zonder lange tijd te moeten zoeken naar de juiste klantenservice telefoonnummers en verspilt u niet langer kostbare tijd met lange chatgesprekken met bots. NL-Klantenservice beschikt over een enorme database met alle mogelijke contactgegevens van alle bedrijven. Naast verbonden worden met de klantenservice van uw gewenste bedrijf, kunt u ook informatie of gegevens opvragen, zoals een e-mailadres, telefoonnummer of postadres.
Wordt direct doorverbonden met de KPN klantenservice
U bent klant van KPN en u wilt graag de klantenservice spreken. Zo kunt u een bepaalde vraag, opmerking, wens of klacht hebben. Ook wanneer u last heeft van KPN storing of een abonnement wilt opzeggen of afsluiten, kunt u contact opnemen met KPN. In eerste instantie gaat u hiervoor naar de KPN website, maar wanneer uw vraag niet tussen de FAQ pagina staat, kan dit zeer frustrerend zijn. De chat met een bot kan soms lang duren, omdat de vraag niet compleet begrepen wordt. Daarnaast heeft een bedrijf als KPN veel verschillende telefoonnummers. Zo zijn er telefoonnummers die enkel bedoeld zijn om storingen te melden of telefoonnummers enkel bedoeld voor zakelijke of juist mobiele klanten. De juiste contactgegevens zoeken kan frustrerend zijn en veel tijd kosten. Iedere situatie is anders en hiervoor wilt u snel en gepaste hulp van een KPN klantenservice medewerker. De oplossing hiervoor is NL-Klantenservice. Bel eenvoudig het informatienummer van NL-Klantenservice en zo wordt u gelijk doorverbonden met de helpdesk van KPN.
KPN verbindt heel Nederland
KPN gelooft erin dat het leven een stuk leuker, vrijer en eenvoudig wordt door verbindingen. Al meer dan 135 jaar werkt KPN aan een snel, veilig en betrouwbaar netwerk waardoor heel Nederland met elkaar verbonden kan zijn, dankzij vaste en mobiele netwerken. Technologie is hèt antwoord op alle vragen van vandaag en morgen. KPN werkt aan een duurzaam netwerk om een schonere en welvarende wereld te creëren met het oog op de toekomst. Werk als klant mee aan een groenere en betere wereld.
Nooit meer een dag zonder internet of televisie met KPN
KPN is een leverancier van ICT- en telecommunicatiediensten. Het biedt haar klanten vaste en mobiele telefonie, televisie en internet. Sluit mobiele telefoon of sim-only abonnementen af bij KPN. Maar KPN levert meer dan enkel mobiele abonnementen. Daarnaast biedt KPN ook complete pakketten aan waarin ze internet, wifi, televisie, mobiel en entertainment voor klanten en complete huishoudens verzorgen. Zo biedt KPN de pakketten interactieve TV en Digitenne aan. Met KPN interactieve TV kunt u televisie kijken op elk apparaat. Met KPN Digitenne kunt u televisie kijken zonder een internetaansluiting. Hiervoor heeft u enkel een stopcontact nodig en kunt u overal en wanneer u maar wilt genieten van uw favoriete programma’s. Wilt u overstappen van een andere provider naar KPN? Met de overstapservice van KPN hoeft u zich geen zorgen te maken over dubbele kosten en kunt u altijd uw telefoonnummer behouden. Zo zit u nooit meer een moment zonder internet of televisie.
KPN zakelijk
Voor bedrijven en ondernemers is er KPN zakelijk of KPN grootzakelijk. KPN grootzakelijk is bedoeld voor grote bedrijven of projecten. Als bedrijf of onderneming kunt u een KPN abonnement afsluiten met vast bellen, mobiele telefonie en internet. Met het op maat gemaakte pakket dat KPN aanbiedt, genaamd zakelijke hussel, kunt u precies aangeven wat nodig heeft en wilt gebruiken. Zo heeft u alle mobiele en online diensten die u nodig heeft om optimaal te ondernemen en zaken te doen. KPN biedt een klantenservice aan die exclusief bedoeld is voor klanten van KPN zakelijk. Zo kunnen de klantenservice medewerkers u nog gerichter, efficiënter en sneller helpen met eventuele vragen, wensen of klachten. Ook krijgt u bij het afsluiten van een zakelijk pakket een MijnKPN account waarin u al uw zaken eenvoudig zelf kan regelen.
Openingstijden klantenservice KPN
KPN heeft diverse afdelingen met elk een eigen klantenservice om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zo is er de KPN klantenservice. Deze is bereikbaar van maandag tot en met zondag van 07:00 tot 23:00 uur. Voorts kan er contact worden opgenomen met KPN zakelijk. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met zondag 24 uur per dag. Voor KPN grootzakelijk kan er van maandag tot en met zondag 24 uur per dag contact worden opgenomen.
Telefoonnummers klantenservice KPN
KPN heeft diverse afdelingen met elk een eigen klantenservice om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Daarbij horen uiteraard ook eigen klantenservice telefoonnummers. Deze nummers kunt u bellen om een melding van een storing te maken, wanneer u uw KPN abonnement wilt opzeggen of wijzigen of wanneer u problemen ervaart met uw mobiele internet of wifi.
Wilt u telefonische contact opnemen met de KPN klantenservice, dan is het verstandig om een aantal gegevens bij de hand te hebben. Zo kunt u zo efficiënt en snel mogelijk geholpen worden door de klantenservice medewerkers. De volgende gegevens heeft u nodig:
- KPN klantnummer of factuurnummer
- Naam en adres inclusief postcode
- Overige contactmogelijkheden met KPN
De KPN klantenservice is uiteraard niet alleen telefonisch bereikbaar. Zo zijn er nog vele andere contactmogelijkheden beschikbaar. Bij KPN staat de klant op nummer één en dat kunt u zien. De klantenservice is 24/7 voor u bereikbaar op diverse manieren. Zo kunt u telefonisch een medewerker spreken, maar ook online. Het webcare team staat 24 uur per dag 7 dagen per week voor u klaar op Twitter en Facebook. Ook op de website van KPN kunt u veel informatie vinden, zoals een pagina met veelgestelde vragen die altijd handig is om eerst te checken. Grote kans dat uw vraag daar al tussen staat. Op de website van KPN vindt u ook een chat waarin u met een digitale assistent van KPN kunt spreken. Houd er rekening mee dat u ook uw gegevens bij de hand moet hebben wanneer u online met de klantenservice in contact komt. Wanneer u klant bent van KPN heeft u een eigen account waarop u kunt inloggen op MijnKPN of in de MijnKPN app. Hier vindt u gemakkelijk een overzicht van al uw gegevens en diensten. Op uw account kunt zelf u veel persoonlijke informatie wijzigen. Uiteraard is er ook nog de optie om een KPN winkel te bezoeken en daar een medewerker in het echt te spreken.
KPN storingen of problemen met verbindingen
Mocht u een storing ondervinden of andere problemen met uw internetverbinding hebben, dan is dit heel vervelend en wilt u dat dit zo snel mogelijk verholpen wordt. U kunt actuele storingen of problemen direct op de website van KPN checken. Ga naar www. kpn.com/service/storingen en hier kunt u uw adresgegevens invullen om zo te controleren of er inderdaad een storing is. Mocht dit niet zo zijn, dan kunt u het beste bellen met de KPN klantenservice om de storing door te geven.