Bent u reeds klant bij Tele2 of wilt u wellicht klant worden? Heeft u vragen waarvoor u graag met een medewerker van de klantenservice van Tele2 wilt spreken? Via Nl-klantenservice.nl is dat direct mogelijk. De informatieservice van Nl-klantenservice.nl is speciaal ontwikkelt om u te helpen op het moment dat u snel in contact wilt komen met de juiste medewerker bij de klantenservice van Tele2. Schroom dus niet om contact met ons op te nemen.
Hoe kunnen wij u in contact brengen met de Tele2 klantenservice?
Als u op zoek bent naar een provider van mobiele telefonie, of naar een compleet internet, tv en bellen pakket, komt u al snel terecht bij Tele2. Wellicht bent u al klant of overweegt u klant te worden. In beide gevallen kan het voorkomen dat u met een aantal vragen zit waar u telefonische assistentie van een medewerker van de klantenservice van Tele2 nodig heeft. In dat geval kunt u via Nl-klantenservice.nl direct doorverbonden worden met de juiste medewerker bij de klantenservice van Tele2. U hoeft niet langer te zoeken op de site van Tele2 of te twijfelen over welk telefoonnummer u moet bellen. Wij regelen dit graag voor u.
Welke gegevens heeft u nodig voordat u contact opneemt met Tele2?
Indien u contact met ons opneemt in verband met uw vragen aan de klantenservice van Tele2, willen wij u vragen om uw eventuele klantnummer paraat te houden. De medewerker die u aan de lijn krijgt bij Tele2 zal hier ook naar vragen. Op die manier bent u direct goed voorbereid en kan de klantenservicemedewerker van Tele2 u ook het beste verder helpen. Mocht u nog geen klant zijn en bent u op zoek naar informatie, dan is dit deze informatie verder niet van toepassing.
Bereikbaarheid klantenservice Tele2
De telefonische klantenservice van Tele2 is bereikbaar op werkdagen van 09.00 uur – 20.00 uur. Op zaterdag zijn zij bereikbaar van 09.00 uur – 17.30 uur en op zondag zijn zij gesloten. Zit u toch met een probleem of een vraag op dat moment, dan kunt u contact opnemen via de chatbox. Eventuele problemen zou u ook neer kunnen leggen bij de Community. Deze is 24 uur per dag bereikbaar en bestaat uit medegebruikers. Op die manier kunt u snel een oplossing vinden voor uw probleem of een antwoord op uw vraag.
Contactmogelijkheden Tele2
Zoals hiervoor aangegeven is Tele2 op werkdagen en zaterdag telefonisch goed bereikbaar. Soms komt het echter voor dat u met een vraag blijft zitten buiten deze tijden. Dan kunt u altijd gebruik maken van de Chatbox functie of de Community van medegebruikers. Beiden zijn altijd bereikbaar. Verder is het uiteraard ook mogelijk om het één en ander zelf te regelen via de eigen inlog.
Bedrijfsgeschiedenis Tele2
Tele2 is van oorsprong een Zweeds bedrijf. Zij levert meerdere diensten op het gebied van vaste en mobiele telefonie, internet en datanetwerken. Het bedrijf is gestart in 1993 en maakte een snelle groei door. In 1996 worden de aandelen genoteerd aan de Stockholmbörsen. Het bedrijf groeit snel en breidt zich in 2001 uit in Rusland.
Tele 2 startte in Nederland in het jaar 1997 en richt zich niet alleen maar op de consumentenmarkt. Zij besloten ook hun diverse communicatiediensten aan te bieden aan de zakelijke- en de wholesale-markt. De diensten worden verkocht via een eigen infrastructuur. Tele2 heeft namelijk een landelijk dekkend glasvezel- en DSL-netwerk. Tele2 besloot om Versatel en BBned te kopen om zo hun netwerk verder in handen te krijgen.
Sinds 2001 biedt Tele2 mobiele telefonie aan, eerst via een MVNO-constructie, maar vanaf 2009 wordt er gebruik gemaakt van het netwerk van T-mobile. Vanaf 2003 heeft Tele2 ook de breedband internetdiensten toegevoegd aan het pakket. Aangezien zij hierdoor een compleet pakket konden aanbieden, zijn zij in 2006 begonnen met het introduceren van het televisie, internet en bellen in één pakket.
Welke mogelijkheden om hulp heb ik binnen mijn account?
Maakt u gebruik van een mobiel telefonie abonnement van Tele2? Dan kunt u met uw eigen inlog veel zaken online regelen. Het is mogelijk om via de inlog uw abonnement aan te passen of te verlengen. Ook kunt u online uw gegevens bekijken, bestellingen doen en bekijken en uw facturen inzien en betalen. Eigenlijk zijn alle zaken die met uw mobiele abonnement te maken hebben ondergebracht in dit gedeelte van de klantenservicesite.
Mobiele abonnementen met en zonder simkaart
Op het moment dat u een mobiel abonnement wilt afsluiten bij Tele2 komt u direct voor een keuze te staan. Wilt u een Smartphone abonnement of een Sim Only abonnement? Bij beide abonnementskeuzes is ook een onderverdeling gemaakt op basis van belminuten, sms en MB’s die u maandelijks wenst te gebruiken. Bent u een minimale gebruiker of gaat u snel over uw bundel heen? Bij dit soort vragen is het altijd fijn om contact te kunnen leggen met de klantenservice van Tele2 voor advies.
Op het moment dat u kiest voor een Smartphone abonnement, is er ook nog een extra keuze die vragen op kan roepen. Welke smartphone is volledig naar uw wensen en passend voor uw gebruik? Wat is het dan fijn als wij als Nl-klantenservice.nl u direct kunnen doorverbinden met de klantenservice van Tele2 zodat zij uw vragen kunnen beantwoorden en samen met u kunnen komen tot de keuze van een juiste telefoon en het juiste abonnement.
Ook bij het verlengen van uw abonnement kan het zijn dat uw gebruik en daarmee uw wensen is veranderd ten opzichte van het lopende abonnement. Laat u via de klantenservice van Tele2 informeren over de mogelijkheden voordat u een abonnement kiest wat uiteindelijk niet bij uw wensen past. Ook kunnen de medewerkers u direct inlichten over de lopende aanbiedingen waardoor contact wel eens heel positief zou kunnen uitvallen.
Internet, bellen en TV pakketten
Op het gebied van Internet, bellen en TV biedt Tele2 u een scala aan verschillende abonnementsvormen. Bij deze hoeveelheid van pakketten is het zo maar mogelijk dat u niet kunt overzien wat nu een passend pakket is voor u. Belt u veel of weinig, wilt u een breed scala aan televisiezenders, of vindt u dit niet nodig. Welk pakket biedt voor u hetgeen dat u wilt zonder dat u teveel betaald? Laat uzelf inlichten bij de medewerkers van de klantenservice. Op het moment dat u het niet zeker weet, kunnen zij met gerichte vragen duidelijk krijgen wat uw wensen zijn.
Internet via T-Mobile
Behalve dat Tele2 gebruikt maakt van het netwerk van T-Mobile, vormen zij samen één bedrijf. Ze bundelen daarmee hun krachten op het gebied van netwerken waardoor zij de klant nog meer kunnen bieden op het gebied van snel en goedkoop internet. Ze bieden verschillende internetbundels aan, afhankelijk van de snelheid die benodigd is. Bent u iemand die alleen wat surft op het internet of download en upload u veel? Dit kan een aanzienlijk verschil opleveren in wat u nodig heeft qua snelheid van de internetverbinding. Op het moment dat u een internet abonnement afsluit, kunt u altijd na verloop van tijd wisselen naar een andere abonnementssoort, mocht uw afgesloten abonnement niet toereikend zijn. Het kan echter geen kwaad om voor het afsluiten contact te leggen met Tele2, mocht u twijfelen over uw keuze.