Hulp nodig met het vinden van Vodafone?
Bel nu!

Vodafone

Klantenservice hulp

Wilt u snel in contact komen met de Vodafone klantenservice? Belt u dan ons informatienummer, zodat wij u op eenvoudige wijze juist kunnen verbinden. Zo krijgt u razendsnel antwoord op al uw vragen aan Vodafone.

Klantenservice Vodafone

Snel in contact met de Vodafone klantenservice

Uw Vodafone abonnement opzeggen of juist een nieuw abonnement aanvragen? Betaalde diensten stopzetten, een nieuwe sim activeren of een vraag over uw databundel? Er zijn tal van redenen waarom u contact kunt zoeken met Vodafone. Bel direct naar ons informatienummer, zodat wij u kunnen doorverbinden met de juiste afdeling van de Vodafone klantenservice.

Niet iedereen wil zijn antwoorden online vinden en het kan een stuk efficiënter zijn om uw vraag telefonisch te stellen. Het is echter niet altijd eenvoudig om het juiste telefoonnummer op de website te vinden. Want welk nummer belt u voor zakelijke vragen en welk nummer voor vragen over uw prepaid toestel? U zit niet te wachten op eindeloze keuzemenu’s en wilt graag snel geholpen worden. Schakel daarom NL-Klantenservice in en wij verbinden u meteen met het juiste nummer!

Wat zijn de openingstijden van de Vodafone klantenservice?

Zorg ervoor dat u binnen de openingstijden van de Vodafone klantenservice belt. De afdelingen van de Vodafone klantenservice hebben de volgende openingstijden:

  • Vodafone klantenservice particulier: maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:00, zaterdag van 8:00-18:00, zondag gesloten.
  • Vodafone zakelijk: maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:00 (tot 22:00 voor bestellingen), zaterdag van 8:00-18:00, zondag gesloten.
  • Vodafone prepaid: maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:00, zaterdag van 8:00-18:00, zondag gesloten.

Wat zijn de telefoonnummers van de Vodafone klantenservice?

Wilt u uw abonnement opzeggen of wijzigen, heeft u een slechte wifiverbinding of vragen over uw bestelling? U kunt de Vodafone klantenservice bellen voor al uw vragen over de services en producten van Vodafone. Vodafone heeft verschillende telefoonnummers die u kunt bellen, zoals het algemene nummer van de Vodafone klantenservice: 0800-0094.

Welke informatie moet u bij de hand hebben?

Om goed geholpen te kunnen worden, is het belangrijk dat u de juiste informatie bij de hand hebt. Zo verloopt het gesprek op efficiënte wijze en worden uw vragen gemakkelijk beantwoord. Zorg ervoor dat u de volgende dingen paraat hebt:

Vodafone klantnummer
Uw naam en adres

Op welke andere manieren kunt u in contact komen met de Vodafone klantenservice?

Vodafone heeft een uitgebreide website met supportpagina. Hier vindt u de antwoorden op de vragen die het vaakst gesteld worden. Bijvoorbeeld hoe u prepaid kunt opwaarderen, hoe het werkt wanneer u in het buitenland verblijft en informatie over de tarieven en voorwaarden van Vodafone abonnementen. Omdat er zo veel mogelijke vragen zijn, kan het zijn dat u uw antwoord niet direct kunt vinden. Dan kan het verstandig zijn om contact op te nemen met Vodafone. Vodafone biedt vele manieren om in contact te komen:

  • Telefonisch contact via het algemene klantenservicenummer
  • Een live-chat waar u 24 uur per dag met een medewerker kunt chatten
  • 24 uur per dag via sociale media (Twitter en Facebook)
  • Alles direct regelen in de Vodafone App
  • De Vodafone Community waar leden elkaar verder kunnen helpen
  • Een contactformulier dat u via de website in kunt sturen
  • Een persoonlijk bezoek aan een Vodafone winkel

Overstappen naar Vodafone

Overstappen naar Vodafone is eenvoudig. Of u nou naar Vodafone toe of bij ze weggaat, u kunt uw mobiele nummer altijd behouden. Hier zijn geen kosten aan verbonden en de Vodafone klantenservice kan u helpen bij uw overstap van of naar een andere mobiele provider. U kunt bij ze terecht voor al uw vragen over de status van uw nummerbehoud, om de reeds ingediende datum te wijzigen of om het nummerbehoud te annuleren.

Ook bij een overstap naar internet en vaste telefonie van Vodafone wordt u door de klantenservice ondersteund. Deze overstap verloopt in vier simpele stappen. Eerst controleert u de einddatum van uw huidige abonnement en checkt u goed of dit eventueel ook stilzwijgend verlengd wordt. Er zijn enkele weken nodig om alles voor uw nieuwe abonnement te regelen, dus zorgt u ervoor dat u enkele weken van te voren uw nieuwe abonnement bij Vodafone aanvraagt. De derde stap is dat u een schriftelijke bevestiging ontvangt met daarin de startdatum van uw nieuwe abonnement. En stap vier? Dat is het opzeggen van uw huidige abonnement zodra alles bij Vodafone geregeld is.

Storingen melden via de Vodafone klantenservice

Het is vervelend om problemen met uw internetverbinding te hebben of niet bereikbaar te zijn op uw mobiele telefoon. Mocht u dit toch ervaren, kunt u gebruik maken van de Network Check op de Vodafone website. Zo komt u er eenvoudig achter of er een storing bij u in de buurt is. De Network Check geeft u namelijk een overzicht van alle actuele storingen die al bekend zijn bij Vodafone. Heeft u problemen maar is er nog geen storing gemeld? U kunt de storing melden via My Vodafone of door telefonisch contact op te nemen met de Vodafone klantenservice.

Bestellingen bij Vodafone

Hebt u een bestelling geplaatst bij Vodafone? Het kan zijn dat u de status van uw levering wilt opvragen of van gedachten bent veranderd over uw bestelling. Voor al uw vragen rondom een bestelling helpt de Vodafone klantenservice u verder. Op de Vodafone website kunt u aan de hand van uw e-mailadres en ordernummer de huidige status van uw bestelling opvragen. Zo weet u precies waar de bestelling zich bevindt en wanneer u deze kunt verwachten.

Hebt u per ongeluk een verkeerd product besteld of bent u toch van gedachten veranderd? U kunt uw bestelling bij Vodafone wijzigen zolang het pakket nog niet verstuurd is. Ook kunt u uw bestelling annuleren, waarna u het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op uw rekening gestort krijgt. Wederom geldt dat dit alleen mogelijk is wanneer het pakket nog niet verzonden is. Om uw bestelling te wijzigen of te annuleren, neemt u contact op met de Vodafone klantenservice. Houd uw ordernummer bij de hand, zodat ze u makkelijk verder kunnen helpen.

Vodafone voor zakelijk gebruik

Vodafone biedt zakelijke telefonie en internet voor klein-, midden- en grootbedrijven. Bij Vodafone sluit u bijvoorbeeld een mobiel abonnement voor zakelijke telefonie af. Ook kunt bij Vodafone terecht voor internet en vaste telefonie in uw bedrijf. Op zoek naar advies over alle mogelijkheden voor ondernemers en bedrijven? Een Vodafone accountmanager kan u vrijblijvend advies geven op locatie. Ook kunt u terecht bij de Vodafone klantenservice zakelijk voor al uw zakelijke vragen. De Vodafone medewerkers kunnen u telefonisch adviseren en al uw vragen beantwoorden.

Kom nu in contact met de Vodafone klantenservice

Hebt u geen zin om uw weg in een keuzemenu te vinden maar wel een dringende vraag aan de Vodafone klantenservice? Door ons informatienummer te bellen komt u meteen in contact met de Vodafone klantenservice. U bent direct verbonden met de juist afdeling die u van de gewenste informatie kan voorzien.