Hulp nodig met het vinden van Ziggo?
Bel nu!

Ziggo

Klantenservice hulp

NL-Klantenservice is een informatieservice die beschikbaar is wanneer u direct contact wilt met een klantenservice, zoals Ziggo. NL-Klantenservice helpt u met het verkrijgen van de juiste informatie van elk Nederlands bedrijf, instantie of organisatie. Verspil niet langer meer uw kostbare tijd met het zoeken naar de juiste telefoonnummers en lange chatgesprekken met bots. Bel de informatieservice van NL-Klantenservice en u wordt gelijk doorverbonden met het gewenste bedrijf. Daarnaast kan NL-Klantenservice u ook van andere gegevens van bedrijven zoals adressen, sociale mediakanalen en webcare. Met het grote database van NL-Klantenservice kunt u hier altijd terecht voor alle mogelijke contactgegevens van bedrijven.

Klantenservice Ziggo

Wordt direct doorverbonden met de Ziggo klantenservice

Wilt u graag de Ziggo klantenservice spreken? Zo kunt u last hebben van een storing, vragen hebben over het overstappen naar een ander abonnement of zelfs eventuele klachten hebben. Met al uw vragen, wensen en klachten kunt u terecht bij de klantenservice van Ziggo. Soms kan het lastig zijn om de juiste contactgegevens van een bedrijf te vinden. Zo heeft Ziggo meerdere telefoonnummers, maar welk nummer moet u bellen? Iedere klant en elke situatie is anders. De juiste gegevens vinden kan een frustrerende zoektocht zijn. NL-Klantenservice schiet u hierbij te hulp als een doorschakeldienst. Bel het informatienummer en vertel welke informatie u nodig heeft of met welke klantenservice u doorverbonden zou willen worden. Zo wordt u meteen van de juiste informatie voorzien of doorverbonden en heeft u zo snel en efficiënt mogelijk antwoord op al uw vragen.

Ziggo levert waardevolle verbindingen

In 2008 werd Ziggo gelanceerd en sindsdien is het uitgegroeid tot Nederlands grootste kabeloperator. Ziggo werkt ieder dag opnieuw aan het leveren van waardevolle verbindingen tussen mensen en bedrijven. Alleen door samen te werken met haar klanten werken ze aan een betere wereld en een verbonden toekomst. Technologie en internet zorgt ervoor dat iedereen en alles in de wereld met elkaar verbonden is. Deze verbondenheid gaat verder dan alleen verbindingen tussen netwerken. Het gaat hierbij ook om verbindingen tussen mensen en hier werkt Ziggo graag aan mee. De kracht van technologie en internet wordt ingezet om de samenleving sterker te maken. Ziggo gelooft in plezier en vooruitgang met iedere verbinding.

Sluit u aan bij de beste internet provider: Ziggo

Ziggo is grootste aanbieder van televisie, internet en mobiele telefonie in Nederland. Ziggo levert bijna 10 miljoen diensten aan zowel particuliere als zakelijke klanten. In 2008 startte deze kabeloperator en is in 2017 gaan samenwerken met Vodafone. Ziggo biedt complete Alles-in-1 pakketten aan met vaste en mobiele telefonie, internet, entertainment en televisie. Ziggo won maar liefst 10 maal op rij de award voor ‘Beste internet provider’, dus u kunt erop vertrouwen dat goed zit bij deze provider. Wilt u overstappen naar Ziggo en uw nummer behouden? Neem dan eenvoudig contact op met de klantenservice.

Ziggo zakelijk

Ziggo heeft een aparte afdeling gericht op bedrijven en ondernemers, genaamd Ziggo zakelijk. Voor grotere bedrijven en projecten is er Ziggo grootzakelijk. Als bedrijf kunt u geen enkel moment zonder vast bellen of internet zitten. Dit heeft u namelijk altijd nodig om te kunnen werken en optimaal zaken te kunnen doen. Hiervoor zijn speciale Ziggo zakelijk pakketten verkrijgbaar met mobiele telefonie, internet en vast bellen. Ziggo zakelijk heeft uiteraard ook een eigen klantenservice. Dit nummer kunt u bereiken wanneer u met zakelijke vragen, wensen of opmerkingen zit. Met uw eigen Ziggo zakelijk account MijnZiggo kunt u zelfstandig wijzigingen aanbrengen.

Openingstijden klantenservice Ziggo

Ziggo heeft diverse afdelingen zoals Ziggo zakelijk. Deze afdelingen hebben elk een eigen klantenservice om de klanten zo snel en efficiënt mogelijk van dienst te zijn. De Ziggo klantenservice is van maandag tot en met zondag bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur. Ziggo zakelijk is van maandag tot en met zondag bereikbaar van 08:00 tot 22:00 uur. Ziggo grootzakelijk kan men bereiken op maandag tot en met zondag van 08:00 tot 22:00 uur.

Telefoonnummers klantenservice Ziggo

Ziggo heeft verschillende afdelingen met elk een eigen klantenservice nummer om haar klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Deze nummers kunt u bellen wanneer er een storing is of u verbindingsproblemen heeft, maar ook voor vragen over abonnementen.

Wanneer u telefonisch contact gaat opnemen met de Ziggo klantenservice, dan is het handig om een aantal gegevens bij de hand te hebben. Deze gegevens heeft de klantenservicemedewerker nodig om u zo snel mogelijk verder te helpen. Het gaat hierbij om de volgende gegevens:

  • Ziggo klantnummer
  • Huisnummer en postcode

Overige contactmogelijkheden met Ziggo

Naast een telefonische klantenservice, heeft Ziggo ook vele andere manieren om in contact te komen. Bereikbaarheid en klantvriendelijkheid zijn begrippen die hoog in het vaandel staan bij Ziggo. U kunt een klantenservicemedewerker aan de telefoon spreken, maar ook online. Zo zijn er medewerkers dagelijks beschikbaar in de online chat of via een van de social media kanalen van Ziggo, zoals Facebook of Twitter. Hier kunt u al uw vragen en opmerkingen kwijt aan het webcareteam. Als u de klantenservice online wilt contacteren, is het wederom belangrijk dat u de juiste gegevens bij de hand heeft. Als u klant bij Ziggo bent, heeft u een eigen account, genaamd MijnZiggo. Hier vindt u al uw gegevens en kunt u eenvoudig zelfstandig wijzigingen doorgeven. Ook kunt u de Ziggo app downloaden, zodat u altijd uw Ziggo gegevens bij de hand heeft. Daarnaast heeft Ziggo een platform genaamd Ziggo Community waar u antwoord op al uw vragen kan krijgen, uw kennis kan delen met anderen en andere klanten kan helpen.

Ziggo storingen of problemen met verbindingen

Heeft u last van een storing, kunt u niet bellen of werkt uw internetverbinding niet optimaal? Ga dan naar www.ziggo.nl/zakelijk/klantenservice/actuele-storingen en voer uw postcode in. Zo kunt u eenvoudig en snel controleren of er inderdaad sprake is van een storing. Mocht er geen sprake zijn van een storing, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice en hier een melding van maken. Heeft u last van een trage internetverbinding, valt de wifi regelmatig weg of krijgt u wifi foutmeldingen, dan kunt u tips vinden op de website van Ziggo om zelf uw modem te resetten of opnieuw in te stellen. Zo kunt u ook zelf de internetsnelheid in uw huis testen en eventueel aanpassen.